找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Innovative Business Education Design for 21st Century Learning; Peter Daly,Kristen Reid,Elaine Doyle Book 2016 Springer International Publ

[复制链接]
查看: 40169|回复: 45
发表于 2025-3-21 19:30:51 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Innovative Business Education Design for 21st Century Learning
编辑Peter Daly,Kristen Reid,Elaine Doyle
视频video
概述Offers practice-orientated perspectives underpinned by theory.Demonstrates how teaching models and higher education business models are interrelated.Is relevant to teaching practitioners and education
丛书名称Advances in Business Education and Training
图书封面Titlebook: Innovative Business Education Design for 21st Century Learning;  Peter Daly,Kristen Reid,Elaine Doyle Book 2016 Springer International Publ
描述This volume explores two aspects of change within higher education: macro factors governing and influencing the institutional environment, and micro issues taking place within the institutions themselves. The first part of the book examines some of the micro issues that influence business and economics pedagogy. It presents reflections and analyses of teaching roles and values, the enhancement of the student learning experience with technology and real world experiences, and what students want and need to learn. The second part of the book looks at the wider institutional environment of change – the shifts in values, new stakeholders, and a change of focus toward developing skills students need to succeed in business. The book highlights the inter-related nature of these changes and shows that both aspects are important in motivating and inspiring students to be able participants in a 21st century global society. Its focus on interdisciplinarity, curriculum structures, and changing stakeholders helps to analyse the roles and models of business and economics education in addressing the needs of today’s global environment..
出版日期Book 2016
关键词m-techology in teaching; using technology to motivate students; Padlet, Polleverywhere; leadership read
版次1
doihttps://doi.org/10.1007/978-3-319-32622-1
isbn_softcover978-3-319-81330-1
isbn_ebook978-3-319-32622-1Series ISSN 2543-0637 Series E-ISSN 2543-0645
issn_series 2543-0637
copyrightSpringer International Publishing Switzerland 2016
The information of publication is updating

书目名称Innovative Business Education Design for 21st Century Learning影响因子(影响力)




书目名称Innovative Business Education Design for 21st Century Learning影响因子(影响力)学科排名




书目名称Innovative Business Education Design for 21st Century Learning网络公开度




书目名称Innovative Business Education Design for 21st Century Learning网络公开度学科排名




书目名称Innovative Business Education Design for 21st Century Learning被引频次




书目名称Innovative Business Education Design for 21st Century Learning被引频次学科排名




书目名称Innovative Business Education Design for 21st Century Learning年度引用




书目名称Innovative Business Education Design for 21st Century Learning年度引用学科排名




书目名称Innovative Business Education Design for 21st Century Learning读者反馈




书目名称Innovative Business Education Design for 21st Century Learning读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

1票 100.00%

Better Implies Difficulty

 

0票 0.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-22 00:03:07 | 显示全部楼层
des Äquivalenzpunktes, und zwar springt pH beim Übergang von sehr schwach saurer zu schwach alkalischer Reaktion von 3 auf 11. Kommt man durch weiteren Zusatz von Säuren bzw. Basen aus diesem Bereich, so ändert sich pH nur noch langsam. Es ist also wahrscheinlich, daß die Indicatoren, deren Umschla
发表于 2025-3-22 03:21:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 08:01:24 | 显示全部楼层
Alison Lahlafi,Diane Rushtonit des Papieres von so vielen Umständen ab, daß man mit demselben die H-Ionenkonzentration im allgemeinen nicht genau bestimmen kann. Bei Puffermischungen kann man den p. angenähert mit Indicatorpapieren bestimmen (s. S. 245). Bei qualitativen Versuchen empfiehlt sich die Anwendung öfters; u. a. bei
发表于 2025-3-22 10:13:52 | 显示全部楼层
Lisa O’Malley,Ellen Fowler,Sarah Mooreon der Familienpolitik zugrunde liegende Leitideen andererseits entsprechen. Diese Entsprechungen sind das Resultat eines zweidimensionalen gesellschaftlichen Prozesses, innerhalb dessen Institutionen einerseits auf gesellschaftlich geteilte Werte und Einstellungen begründet sind und andererseits zu
发表于 2025-3-22 14:52:30 | 显示全部楼层
Rickard Enström,Lyle Bensonon der Familienpolitik zugrunde liegende Leitideen andererseits entsprechen. Diese Entsprechungen sind das Resultat eines zweidimensionalen gesellschaftlichen Prozesses, innerhalb dessen Institutionen einerseits auf gesellschaftlich geteilte Werte und Einstellungen begründet sind und andererseits zu
发表于 2025-3-22 20:55:30 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 23:29:03 | 显示全部楼层
ihrem Erklärungsprogramm kein Zusammenhang zwischen makrosoziologischen Entwicklungen, wie sozialem Wandel und Geburtenrückgang, und dem Handeln von Individuen hergestellt werden kann (s. o. Kap. 2.1). Um aber gerade die Motive und die Ursachen eines veränderten generativen Verhaltens analysieren zu
发表于 2025-3-23 05:07:50 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 06:27:31 | 显示全部楼层
Briga Hynes,Norelee Kennedy,Judith Pettigrewh dem Ausbruch des Krieges auf die Ereignisse. In einer Versammlung im September 1870 in Newcastle-on-Tyne gab ein Vortrag von Thomas Beggs über internationale Schiedsgerichtsbarkeit und Bewaffnungsbeschränkung Anlass zu einer ausführlichen Diskussion.). Sowohl Beggs als auch die meisten Diskussions
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-5 17:30
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表