找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Innovation and Change in Japanese Management; Parissa Haghirian (Associate Professor of Internat Book 2010 Palgrave Macmillan, a division

[复制链接]
查看: 44393|回复: 49
发表于 2025-3-21 17:11:55 | 显示全部楼层 |阅读模式
书目名称Innovation and Change in Japanese Management
编辑Parissa Haghirian (Associate Professor of Internat
视频video
图书封面Titlebook: Innovation and Change in Japanese Management;  Parissa Haghirian (Associate Professor of Internat Book 2010 Palgrave Macmillan, a division
描述‘Innovation and Change in Japanese Management‘ shows which transformation processes and changes can be observed in Japanese companies in reaction to the economic challenges of the past decade. The book presents new research results and investigates the variety of changes that Japanese corporations and managers have experienced in recent years.
出版日期Book 2010
关键词Emerging Markets; innovation; Japan; knowledge management; management; strategy; banking
版次1
doihttps://doi.org/10.1057/9780230250536
isbn_softcover978-1-349-30362-5
isbn_ebook978-0-230-25053-6
copyrightPalgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Limited 2010
The information of publication is updating

书目名称Innovation and Change in Japanese Management影响因子(影响力)




书目名称Innovation and Change in Japanese Management影响因子(影响力)学科排名




书目名称Innovation and Change in Japanese Management网络公开度




书目名称Innovation and Change in Japanese Management网络公开度学科排名




书目名称Innovation and Change in Japanese Management被引频次




书目名称Innovation and Change in Japanese Management被引频次学科排名




书目名称Innovation and Change in Japanese Management年度引用




书目名称Innovation and Change in Japanese Management年度引用学科排名




书目名称Innovation and Change in Japanese Management读者反馈




书目名称Innovation and Change in Japanese Management读者反馈学科排名




单选投票, 共有 1 人参与投票
 

0票 0.00%

Perfect with Aesthetics

 

0票 0.00%

Better Implies Difficulty

 

1票 100.00%

Good and Satisfactory

 

0票 0.00%

Adverse Performance

 

0票 0.00%

Disdainful Garbage

您所在的用户组没有投票权限
发表于 2025-3-21 21:56:56 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1057/9780230250536Emerging Markets; innovation; Japan; knowledge management; management; strategy; banking
发表于 2025-3-22 01:34:11 | 显示全部楼层
http://image.papertrans.cn/i/image/466739.jpg
发表于 2025-3-22 05:18:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-22 09:50:41 | 显示全部楼层
978-1-349-30362-5Palgrave Macmillan, a division of Macmillan Publishers Limited 2010
发表于 2025-3-22 13:57:47 | 显示全部楼层
ction to the economic challenges of the past decade. The book presents new research results and investigates the variety of changes that Japanese corporations and managers have experienced in recent years.978-1-349-30362-5978-0-230-25053-6
发表于 2025-3-22 20:50:41 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 00:11:43 | 显示全部楼层
Makoto Abeanisatorische Dimensionen der Datenqualität, die strukturierte Datenanalyse oder Datenmanagementprozesse im Unternehmen ab. Dabei liegt ein Gro?teil der zur Unterstützung von Entscheidungsprozessen herangezogenen Informationen in Datenbanksystemen bzw. in einem Data Warehouse vor. Auf Basis verschie
发表于 2025-3-23 04:25:31 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 09:22:52 | 显示全部楼层
Carsten Herbes begriffen. IQ-Management ist ein elementarer Baustein in Systemintegrationsprojekten. Aber auch in bestehenden Prozessen mit heterogenen Datenquellen und Informationsnutzern ist eine hohe Informationsqualität die Grundvoraussetzung für funktionierende betriebliche Abläufe. Voraussetzung für ein eff
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-22 03:25
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表