找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Higher Education in an Age of Disruption; Comparing European I Anna P. Lohse Book 2024 The Editor(s) (if applicable) and The Author(s), und

[复制链接]
楼主: CILIA
发表于 2025-3-25 04:06:49 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 10:43:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 13:48:46 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 17:40:58 | 显示全部楼层
Comparative Analysis: Assessing the Institutional Impact of Disruptions,d change. As part of this analysis, the theoretical expectations and competing analytical scenarios developed in Chapter . are evaluated. The comparison concludes with some further inductively derived findings.
发表于 2025-3-25 21:15:45 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 03:50:55 | 显示全部楼层
hregisterAristoteles, Schüler Platons und Lehrer Alexanders des Großen, gilt als einer der bedeutendsten Denker überhaupt. Er hat ein umfangreiches, aber auch anspruchsvolles und schwer zugängliches Werk hinterlassen. Seine Schriften sind nicht nur grundlegend für die weitere Entwicklung in Wissensc
发表于 2025-3-26 07:43:19 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 12:25:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 14:23:48 | 显示全部楼层
Anna P. Lohserrent debates. In particular, Aristotelian Naturalism does not regard the ascription of a deontic status such as “permitted”, “required” or “forbidden” to certain actions as paradigmatic for determining the scope of ethics. Rather, if it does not altogether seek to eliminate these ascriptions, as El
发表于 2025-3-26 17:38:43 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-22 18:07
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表