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Titlebook: Handelsforschung 1996/97; Positionierung des H Forschungsstelle für den Handel Berlin (FfH) e.V., Book 1996 Springer Fachmedien Wiesbaden 1

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楼主: onychomycosis
发表于 2025-3-28 18:17:41 | 显示全部楼层
Michael Kleinaltenkamp,Marco Schmähof either parenchymal [1] or vascular [2] target cell populations. These chronic late effects have been held to be inevitable, progressive, and untreatable [2]. In the classical model, the progressive and untreatable nature of late tissue damage follows from the assumption that the decline in clonog
发表于 2025-3-28 20:15:22 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 02:54:44 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 03:23:05 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 07:39:28 | 显示全部楼层
Günter Schweiger,Peter Koppere on testing of hypotheses as the .. All these tests are equivalent to the first-order of asymptotics, but differ to some extent in the second-order properties. Some of the merits and defects of these tests are presented..Some applications of the score test, recent developments on refining the scor
发表于 2025-3-29 13:03:42 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 16:41:58 | 显示全部楼层
Helmut Schmalen,Herbert Lang,Hans Pechtlints in .-dimensional space. The convex hull of a set of points is the smallest convex set containing those points. (Informally stated, a . is such that for any two points in the set, the line connecting those two points is also contained in the set.)
发表于 2025-3-29 22:09:08 | 显示全部楼层
Die Positionierung von Handelsbetrieben: Ein Modell zur Unterstützung der Positionierungsentscheidunilung der Kaufentscheidung auf verschiedene Handelsbetriebe abbilden. Das in dieser Arbeit im Mittelpunkt stehende Strategiemodell für den Handel ist im Gegensatz zu Joint Space-Modellen am Kaufverhalten orientiert und bildet Preise, die Allokation auf unterschiedliche Handelsbetriebe und die Effizienz von Diversifikationen ab.
发表于 2025-3-30 01:55:39 | 显示全部楼层
Die Führung und Etablierung transnationaler Handelsmarken als Instrument der Profilierung des Handeld Problemfeldern im Rahmen der Entwicklung und Führung transnationaler Handelsmarken. Die vorliegenden Überlegungen stützen sich auf Ergebnisse einer Expertenbefragung internationaler Unternehmen und Kooperationen des Lebensmitteleinzelhandels mit Sitz in Deutschland, Österreich und der Schweiz.
发表于 2025-3-30 07:11:00 | 显示全部楼层
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