找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Handbook of Multilingual TESOL in Practice; Kashif Raza,Dudley Reynolds,Christine Coombe Book 2023 The Editor(s) (if applicable) and The A

[复制链接]
楼主: Covenant
发表于 2025-3-25 04:43:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 10:44:02 | 显示全部楼层
Rodrigo Arellano,Anikó Hatoss Chancen und Herausforderungen des islamischen Religionsunterrichts in Österreich zu zeichnen, ist es notwendig, die Perspektiven dieser unterschiedlichen Akteur*innen abzubilden. Aus diesem Grund widmet sich der vorliegende Beitrag der Stellung des islamischen Religionsunterrichts in der Schule sow
发表于 2025-3-25 15:32:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 18:01:13 | 显示全部楼层
äfte an österreichischen Schulen mit besonderem Blick auf (inter-)religiöses Lernen. Die Studie orientiert sich am Habituskonzept Pierre Bourdieus und dessen Anwendung in der Religionspädagogik. Anhand exemplarisch ausgewählter Zitate werden einige zentrale kollektive religionspädagogische Orientier
发表于 2025-3-25 22:50:02 | 显示全部楼层
Heather A. Linville,Polina Vinogradovaahrung im Bereich des Religionsunterrichts an öffentlichen Schulen. Dieser Beitrag beleuchtet den langen Weg zur Gründung der Islamischen Glaubensgemeinschaft in Österreich (IGGÖ) und zur Implementierung des islamischen Religionsunterrichts im Rahmen der österreichischen Rechtsordnung. Anhand des ös
发表于 2025-3-26 02:08:34 | 显示全部楼层
Multilingual TESOL in Practice in Higher Education: Insights from EFL Classrooms at a Gulf Universit, when it comes to multilingual praxis—using multiple languages as part of our classroom repertoire or when assessing students, developing materials and offering professional development, they often ask themselves: But how would this work in my own language classroom? Because many of us have not see
发表于 2025-3-26 05:33:24 | 显示全部楼层
Culturally Sustaining Practices in a Culturally and Linguistically Diverse Preschool Classroomstic, literate, and cultural pluralism as part of schooling. The study presented in this chapter responds to the necessity for more CSP-informed research in preschool contexts by examining pedagogical practices that sustain preschool children’s linguistic and cultural heritages in spaces supportive
发表于 2025-3-26 09:44:09 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 14:57:18 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 18:24:59 | 显示全部楼层
“Bangla Helps Learners to Get the Gist Better”–Translanguaging in Postcolonial English as a Foreign S/FL), even if not overtly, while daily communicative translanguaging is seen as unproblematic. This apparent contradiction shows a gap between learning and communicative practices or, said otherwise, between pedagogical and communicative translanguaging. In this chapter, we discuss Bangladeshi teac
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-23 22:48
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表