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Titlebook: Erfolgsfaktoren deutsch-russischer Gemeinschaftsunternehmen; Aktueller Stand und Maria Knüttel Book 2015 Springer Fachmedien Wiesbaden 201

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楼主: fasten
发表于 2025-3-26 23:05:59 | 显示全部楼层
Ivo Wallimann-Helmercomes the motivating force for all the activities of the company and its partners. ..Our book is one of the first to probe deeply into the art and science of branding industrial products. We provide the concepts, the theory, and dozens of cases illustrating the successful branding of industrial goods..978-3-642-06470-8978-3-540-44729-0
发表于 2025-3-27 04:13:34 | 显示全部楼层
Carey Gillam may provide a very imperfect guide to the social optimum allocation of resources because they do not reflect the opportunity cost or value to society of the use of factors of production or the production of certain commodities. A perpetual shortage of capital and foreign exchange, and a surplus of
发表于 2025-3-27 08:00:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 13:32:23 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-27 15:15:28 | 显示全部楼层
Tamás Sirchich that there is no inherent reason for selecting one model over the other, but that the choice is governed by the architectural features of the layer over which the system is to be constructed. A pleasing consequence has been the recognition that the techniques which have been developed for one model
发表于 2025-3-27 18:32:27 | 显示全部楼层
Einleitung,ss zwischen der Rate von Neuprodukteinfuhrungen und dem Unternehmenserfolg - gemessen am Return on Investment (RoI) - ein signifikanter Zusammenhang besteht.. Darüber hinaus nehmen Produktinnovationen auch eine signifikante Rolle für das Unternehmenswachstum ein.. Eine aktuelle Studie der . zu Neupr
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