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Titlebook: Einführung in die angewandte Wirtschaftsmathematik; Jürgen Tietze Textbook 200210th edition Springer Fachmedien Wiesbaden 2002 Differentia

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楼主: 强烈兴趣
发表于 2025-3-28 14:46:19 | 显示全部楼层
Certified Bitcoinscreation of bitcoins addresses (certified users) by trusted authorities. Our proposal may encourage the adoption of Bitcoin in different scenarios that require an officially recognized currency, such as tax payments—often an integral part of e-commerce transactions.
发表于 2025-3-28 19:26:57 | 显示全部楼层
Wirkungszusammenhänge auf der Konsumentenseitet anhand der Merkmale und Ausprägungen von Produktvarianten. Die Ergebnisse der Analyse der Wirkungsbeziehungen auf der Konsumentenseite sollen schließlich die Grundlage bilden für die Ableitung des zu entwickelnden Variantenangebots durch Unternehmen.
发表于 2025-3-29 00:58:10 | 显示全部楼层
Alper Uzun,Mustafa Fırat Güll in tests, and, in particular, high-stakes tests, become the dominant form of knowledge in the curriculum, and the second is that the capacities of a person are transformed over time so that they have more of the characteristics of that dominant form of knowledge. Testers commonly conflate these tw
发表于 2025-3-29 05:43:54 | 显示全部楼层
Stefan E. Fischer,Christine H. Lorenzhubspannungsfreier Lagerung auf einer beliebigen horizontalen Randkurve und beliebigen Belastungen (Störfunktionen) ausführen. Die Normalspannung längs der Randkurve ist bei schubspannungsfreiem Rand jeweils aus der Forderung, daß die Schnittkräfte für alle Punkte der Mittelfläche endlich bleiben so
发表于 2025-3-29 07:56:56 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 12:51:29 | 显示全部楼层
Hausdorff Kernel for 3D Object Acquisition and Detectionle. A kernel method to accomplish this goal consists of a representation stage - which computes the smallest sphere in feature space enclosing the positive examples - and a classification stage - which uses the obtained sphere as a decision surface to determine the positivity of new examples. In thi
发表于 2025-3-29 19:37:56 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-322-91697-6Absatz; Kaufentscheidung; Kaufprozess; Kaufverhalten; Konsum; Marketing; Preispolitik; Reputation; Suchmasch
发表于 2025-3-29 21:26:24 | 显示全部楼层
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