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Titlebook: Crossmedia-Kommunikation in kulturbedingten Handlungsräumen; Mediengerechte Anwen Christopher M. Schmidt Book 2016 Springer Fachmedien Wies

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发表于 2025-3-25 06:32:00 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 09:02:40 | 显示全部楼层
Love Brands: Mit Kommunikation in sozialen Medien Brand Love steigernribo und Ferrero so attraktiv, dass sie diesen Marken eine Liebeserklärung machen würden. Aber wie werden Marken zu Love Brands? Ist allein das angebotene Produkt dafür verantwortlich oder vermitteln sie mittels geeigneter Kommunikationsstrategie einen attraktiven Zusatznutzen? Der vorliegende Beitr
发表于 2025-3-25 12:41:21 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 18:28:58 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 22:29:25 | 显示全部楼层
Book 2016lung. Nebengrundsätzlichen Bedingungen für die Gestaltbarkeit von verbaler, nonverbaler,mündlicher und schriftlicher Kommunikation analysieren die BeiträgerInnen spezifischeFälle der Interaktion mit Zielgruppen verschiedener Art. Die Artikel ausverschiedenen Ländern behandeln die Bereiche der intern
发表于 2025-3-26 01:05:07 | 显示全部楼层
Bimolecular Absorption in Atmospheric Gasesimodal according to the first and the second definitions. For the third definition, the term . is preferred as it corresponds to the branch of multisensory marketing. By analyzing a corpus of German, English (UK) and Spanish television commercials it is shown how and in which part of the TV ads multimodal interaction occurs.
发表于 2025-3-26 06:32:48 | 显示全部楼层
SDB Stars and the Structure of the Milky Wayin practice and how successful operation in the corporate ‘jungle’ can be achieved. The case study relates to a team managed by the author for 18 months during which time it transformed from a disparate group with no sense of direction into a successful, high performing team that was highly valued by colleagues and stakeholders.
发表于 2025-3-26 11:49:52 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 13:42:33 | 显示全部楼层
Doppelte Multimodalität in deutschen, englischen und spanischen Werbespotsimodal according to the first and the second definitions. For the third definition, the term . is preferred as it corresponds to the branch of multisensory marketing. By analyzing a corpus of German, English (UK) and Spanish television commercials it is shown how and in which part of the TV ads multimodal interaction occurs.
发表于 2025-3-26 19:47:40 | 显示全部楼层
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