找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Adaptive Learning Environments; Foundations and Fron Marlene Jones,Philip H. Winne Conference proceedings 1992 Springer-Verlag Berlin Heide

[复制链接]
楼主: Exaltation
发表于 2025-3-28 16:56:45 | 显示全部楼层
Errors in Individual Risk Tolerance,nted learning is the notion that one learns through the process of constructing some type of artifact. The Highly-Interactive Computing Environments Group has been exploring technology that can support students as they engage in project-oriented learning as well as technology that can support teache
发表于 2025-3-28 20:18:02 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-663-06891-4oaches to the problem of student modelling. Laurillard grapples with human knowledge as expressed by students with its individuality, complexity, ambiguity, incoherence, sensitivity to context, and general slipperiness. Woolf robustly offers tools for capturing knowledge using all the technology tha
发表于 2025-3-29 00:48:13 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 03:08:46 | 显示全部楼层
Dieter Boening,Heinz J. Hockmannresearch, which uses qualitative interview data to describe the “outcome space” for learning a specific topic, can provide that level of detail needed. The paper gives examples of this and argues that this approach is more tractable than student modelling and leads to a system architecture that comb
发表于 2025-3-29 08:43:53 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 13:57:36 | 显示全部楼层
Adaptive Learning Environments978-3-642-77512-3Series ISSN 0258-1248
发表于 2025-3-29 19:00:01 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-29 22:34:52 | 显示全部楼层
Designing Instructional Computing Systems for Meaningful Learningestliegend anzusehen und bedurften nur einer entsprechenden Anpassung an die zu schaffende Versuchssituation. Dagegen war zur Formierung und Applikation der Geruchsreize eine apparative Hilfe neu zu entwickeln, die entsprechend der Aufgabenstellung arbeitete und an EEG-Technik und Mittelwertsbildung
发表于 2025-3-30 00:00:16 | 显示全部楼层
Artificial Instruction: A Method for Relating Learning Theory to Instructional Designsolche Harmonischen erfaßt, die zwar für alle Schritte die gleichen Periodenlängen ., n = 1, 2, 3,... haben, in ihren Amplituden und Anfangsphasen jedoch verschieden sind, wenn nicht die Kurvenabschnitte sämtlich identisch sind. Man erhält also für jede dieser Periodenlängen eine Anfangsphase und Am
发表于 2025-3-30 06:12:50 | 显示全部楼层
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-13 11:12
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表