找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Active Learning from Infancy to Childhood; Social Motivation, C Megan M. Saylor,Patricia A.‘Ganea Book 2018 Springer International Publishi

[复制链接]
楼主: 变更
发表于 2025-3-23 09:51:12 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 15:57:10 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-23 18:49:42 | 显示全部楼层
n zu Vergütungen .Internetadressen .NEU:.Erweitert um ICF sowie Rechtsgrundlagen für Schweiz und Österreich.Sowohl für jeden ärztlichen Gutachter als auch für den Auftraggeber von Gutachten als Nachschlagewerk bestens geeignet!.978-3-662-43425-3
发表于 2025-3-24 00:13:27 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 03:51:16 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-24 08:11:26 | 显示全部楼层
.How conversations with parents can affect children’s word associations..Evidence evaluation for active learning and teaching in early childhood..Bilingual children and their role as language brokers for their 978-3-030-08391-5978-3-319-77182-3
发表于 2025-3-24 13:45:03 | 显示全部楼层
Imaging Findings: CT and MRI with MRCPe implications for belief revision and for building new knowledge. Explanation works in tandem with discovery-oriented behaviors like question asking and exploration to drive causal learning and improve problem solving.
发表于 2025-3-24 15:23:44 | 显示全部楼层
Book 2018cess of active word learning..Understanding when and how explanation promotes exploration..How conversations with parents can affect children’s word associations..Evidence evaluation for active learning and teaching in early childhood..Bilingual children and their role as language brokers for their
发表于 2025-3-24 18:59:51 | 显示全部楼层
Choosing to Learn: Evidence Evaluation for Active Learning and Teaching in Early Childhood978-3-642-96397-1
发表于 2025-3-25 02:42:04 | 显示全部楼层
Introduction: How Children Propel Development. Der Organismus wird dabei nacheinander als Energie- bzw. Signalerzeuger, -empfänger und -wandler betrachtet. In dieses neuartige Schema lassen sich zwanglos alle Teilgebiete des Themas einordnen. Schwerpunkte der Darstellung bilden die Entstehung und Ableitung bioelektrischer Signale vom Organismu
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-5-19 16:14
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表