找回密码
 To register

QQ登录

只需一步,快速开始

扫一扫,访问微社区

Titlebook: Acceptance and Commitment Therapy bij kinderen en jongeren; Monique Samsen,Janneke de Heus Book 2017 Bohn Stafleu van Loghum 2017 ACT.ACT

[复制链接]
楼主: Neogamist
发表于 2025-3-25 05:02:22 | 显示全部楼层
B. Dumoulin,J. Québatte,R. M. Westd. Daarna volgt uitleg over het opstellen van een begeleidingsplan. ‘Creatieve hopeloosheid’ zet de poort open naar verandering. Dit is een belangrijk thema binnen ACT-begeleiding en er zijn verschillende oefeningen die je kunt gebruiken om het te bevorderen.
发表于 2025-3-25 08:45:26 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-25 15:43:52 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-030-45943-7Dit hoofdstuk reikt het kind verschillende oefeningen aan die hem helpen bij het overzichtelijk maken van de verschillende informatiestromen en signalen die hij uit zichzelf en de omgeving krijgt. Ook zijn er oefeningen om te leren hoe op deze informatie te reflecteren en hieruit conclusies te trekken en het gedrag erop af te stemmen.
发表于 2025-3-25 17:06:02 | 显示全部楼层
Lightweight Azimuth and Equatorial Mounts,In dit hoofdstuk worden oefeningen aangeboden die de begeleidingsprocessen ondersteunen. Hierdoor kun je het effect van oefeningen vergroten of kinderen leren zichzelf te helpen met het onthouden van het doen van de oefeningen. Daarnaast zijn er oefeningen die het effect van de begeleiding beogen vast te houden nadat de begeleiding gestopt is.
发表于 2025-3-25 21:32:54 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 00:59:33 | 显示全部楼层
发表于 2025-3-26 04:49:51 | 显示全部楼层
https://doi.org/10.1007/978-3-642-83268-0t ACT zes kernprocessen ontwikkeld: Waarden, Toegewijde actie, Contact met huidige moment, Zelf als context, Acceptatie en Defusie. Het model ACT4kids bestaat uit een metaforische en inhoudelijke vertaling van deze processen, te weten: hart, uil, kat, olifant, boom en zelf. Het model vertegenwoordig
发表于 2025-3-26 11:21:34 | 显示全部楼层
Stages of Photographic Developmentding van het kind. Veranderingen vinden veelal alleen plaats als in de begeleiding zowel het kind als ook zijn omgeving wordt betrokken. Ouders kunnen hun kind ondersteunen door hem te motiveren, te helpen met de oefeningen thuis, de langetermijndoelen van het kind in het oog te houden en zo mogelij
发表于 2025-3-26 14:10:17 | 显示全部楼层
B. Dumoulin,J. Québatte,R. M. Westn verschillende oefeningen voor de intake. Hierin verzamel je informatie over wat het kind tot nu toe heeft meegemaakt, en de situatie en omgeving op dit moment. Je kijkt ook welke ACT4kids-vaardigheden het kind al beheerst en waarin het kind en zijn ouders het liefst verandering zien..Aan de hand v
发表于 2025-3-26 16:55:28 | 显示全部楼层
J.-L. Heudier,C. Labeyrie,T. Lavergéitleg over de doelen waarvoor je ze kunt inzetten..In de oefeningen met de boom traint het kind het bewust kunnen sturen van de aandacht en deze te richten op zijn omgeving en de eigen lichamelijke ervaringen. Uiloefeningen leren het kind om de aandacht te richten op gedachten en gevoelens en deze t
 关于派博传思  派博传思旗下网站  友情链接
派博传思介绍 公司地理位置 论文服务流程 影响因子官网 SITEMAP 大讲堂 北京大学 Oxford Uni. Harvard Uni.
发展历史沿革 期刊点评 投稿经验总结 SCIENCEGARD IMPACTFACTOR 派博系数 清华大学 Yale Uni. Stanford Uni.
|Archiver|手机版|小黑屋| 派博传思国际 ( 京公网安备110108008328) GMT+8, 2025-6-7 06:34
Copyright © 2001-2015 派博传思   京公网安备110108008328 版权所有 All rights reserved
快速回复 返回顶部 返回列表