OWL 发表于 2025-3-25 03:53:07
iverse rollen die zij in het huidige onderwijs moeten vervul.Dit boek is geschreven voor docenten en managers werkzaam in het hoger beroepsonderwijs. Vrijwel iedere docent voert overleg met collega‘s over zelf ontwikkeld studiemateriaal, is betrokken bij de accreditatie van de opleiding en is lid va施加 发表于 2025-3-25 08:38:00
Rejaul Karim Bakshi,Shajeda Aktarjn begeleider. Hoe kan ik als bezoekend hogeschooldocent nu iets zinnigs zeggen over de prestaties van dit meisje? En trouwens, ik krijg niet eens de tijd voor het grondig beoordelen van uitwerkingen. Weet je dat ik twaalf studenten moet bezoeken en beoordelen? Ik moet efficiënt met mijn tijd omgaan, dat snap je.’吊胃口 发表于 2025-3-25 12:11:27
Rejaul Karim Bakshi,Shajeda Aktarereiden op deze sessie en vooral op de transitie van het portfolio. Hij had studenten vragend kunnen benaderen in de sfeer van: ‘vertel, zou het mogelijk zijn om tot een selectie van je beste uitwerkingen te komen?’ Hij had in deze sessie tevens allerlei vragen kunnen verzamelen. Nu is het kwestie van ‘zij’ tegen ‘hij’ geworden.Omnipotent 发表于 2025-3-25 16:39:22
Het verplichte slb-gesprekde studenten zich ontwikkelen in dit tweede studiejaar. Een paar studenten denken iets te makkelijk over hun eigen ontwikkeling, die tot stand moet komen op hun stageplek. Gerard gaat in gesprek met Marco Snel.大炮 发表于 2025-3-25 21:10:25
We gaan een tijdschrift makenhouden. ‘Dat moet dit jaar weer lukken’, denkt hij. In de handleiding voor de studenten heeft hij zijn rol kort maar duidelijk omschreven: ‘ik ben de cursusleider en de hoofdredacteur, jullie maken deel uit van de redactie en in mijn rol als hoofdredacteur run ik de redactie’.oxidize 发表于 2025-3-26 01:14:16
Een woeste opdrachtaars – een heel open opdracht te geven: dit is wat de bank nu doet – wat kan anders en beter? Niet veel meer dan dat. Jos heeft alle vertrouwen in zijn studenten. Na een week belt de bank: na intern beraad is men ‘om’ en durft men het experiment wel aan. Er is ruimte voor zes teams van elk vijf studenten.遍及 发表于 2025-3-26 07:36:22
http://reply.papertrans.cn/29/2823/282269/282269_27.png欺骗世家 发表于 2025-3-26 09:29:46
Stagebegeleider, voor zover mogelijkjn begeleider. Hoe kan ik als bezoekend hogeschooldocent nu iets zinnigs zeggen over de prestaties van dit meisje? En trouwens, ik krijg niet eens de tijd voor het grondig beoordelen van uitwerkingen. Weet je dat ik twaalf studenten moet bezoeken en beoordelen? Ik moet efficiënt met mijn tijd omgaan, dat snap je.’surmount 发表于 2025-3-26 16:39:36
Portfolio’s, waarvoor?ereiden op deze sessie en vooral op de transitie van het portfolio. Hij had studenten vragend kunnen benaderen in de sfeer van: ‘vertel, zou het mogelijk zijn om tot een selectie van je beste uitwerkingen te komen?’ Hij had in deze sessie tevens allerlei vragen kunnen verzamelen. Nu is het kwestie van ‘zij’ tegen ‘hij’ geworden.Individual 发表于 2025-3-26 19:42:58
https://doi.org/10.1007/978-3-642-60374-7de studenten zich ontwikkelen in dit tweede studiejaar. Een paar studenten denken iets te makkelijk over hun eigen ontwikkeling, die tot stand moet komen op hun stageplek. Gerard gaat in gesprek met Marco Snel.