承认 发表于 2025-3-25 05:05:52

Peter Jan Pahlchlicher Strukturen in den Hintergrund treten. Unter der Frage «Was ich sonst noch sagen wollte…» werden Krisenerfahrungen sowie Schwächen und Stärken des Fragebogens reflektiert. In der Gesamtschau des umfangreichen qualitativen Materials wird deutlich, dass die Krise für die pastoralen Akteur*inne

碎石 发表于 2025-3-25 11:09:08

chlicher Strukturen in den Hintergrund treten. Unter der Frage «Was ich sonst noch sagen wollte…» werden Krisenerfahrungen sowie Schwächen und Stärken des Fragebogens reflektiert. In der Gesamtschau des umfangreichen qualitativen Materials wird deutlich, dass die Krise für die pastoralen Akteur*inne

可憎 发表于 2025-3-25 12:02:32

Ines Von Gottschling,Tanja Kesselchlicher Strukturen in den Hintergrund treten. Unter der Frage «Was ich sonst noch sagen wollte…» werden Krisenerfahrungen sowie Schwächen und Stärken des Fragebogens reflektiert. In der Gesamtschau des umfangreichen qualitativen Materials wird deutlich, dass die Krise für die pastoralen Akteur*inne

松紧带 发表于 2025-3-25 16:04:29

http://reply.papertrans.cn/47/4620/461972/461972_24.png

交响乐 发表于 2025-3-25 22:08:59

http://reply.papertrans.cn/47/4620/461972/461972_25.png

occult 发表于 2025-3-26 00:19:58

Wolfgang Von Huhntchlicher Strukturen in den Hintergrund treten. Unter der Frage «Was ich sonst noch sagen wollte…» werden Krisenerfahrungen sowie Schwächen und Stärken des Fragebogens reflektiert. In der Gesamtschau des umfangreichen qualitativen Materials wird deutlich, dass die Krise für die pastoralen Akteur*inne

伪善 发表于 2025-3-26 05:09:32

Steffen Von Schmitt,Andreas Ottoiscussions about the churches’ identity and role in the country’s culture and its social and political history. Volume contributors examine Ukrainian churches’ historical development and singularity; their quest for autonomy; their active involvement in identity formation; their interpretations of t

EVICT 发表于 2025-3-26 11:56:47

iscussions about the churches’ identity and role in the country’s culture and its social and political history. Volume contributors examine Ukrainian churches’ historical development and singularity; their quest for autonomy; their active involvement in identity formation; their interpretations of t

哑巴 发表于 2025-3-26 15:51:51

Markus G. Viering,Anastasija Radkemajority. Similar processes occur in the Anglican Church of Canada. In order to rectify this problem in the church and the society it is proposed that the church moves from understanding itself as a multicultural church, and actively work toward being a justice-based, multicultural church.

繁重 发表于 2025-3-26 19:50:02

majority. Similar processes occur in the Anglican Church of Canada. In order to rectify this problem in the church and the society it is proposed that the church moves from understanding itself as a multicultural church, and actively work toward being a justice-based, multicultural church.
页: 1 2 [3] 4 5 6
查看完整版本: Titlebook: Immobilien- und Bauwirtschaft aktuell - Entwicklungen und Tendenzen; Festschrift für Prof Markus Viering,Nina Rodde,Christian Zanner Book 2